PAZNOKCIE HYBRYDOWE- KROK PO KROKU

piątek, grudnia 08, 2017



Dzisiaj przychodzę do Was z postem jak się poprawnie robi manicure hybrydowy, który jest od ostatnich kilku lat bardzo popularny, a że hybrydy to mój mały świat z którym pracuje od ponad roku to stwierdziłam, że mogę napisać bloga właśnie na ten temat, kto wie, może komuś pomogę.




1.Zacznijmy od podstaw, trzeba przygotować porządnie płytkę paznokcia zanim przystąpimy do malowania. Najpierw trzeba wyciąć skórki, które chcąc nie chcąc możemy zalać lakierem podczas malowania pędzelkiem, więc najlepiej jakby te skórki zostały wycięte, albo chociaż odsunięte kopytkiem do odsuwania skórek.



2.Matowienie płytki paznokcia- jeden z najważniejszych punktów w przygotowywaniu paznokci. Bez tego hybryda może sie najzwyczajniej nie trzymać.

3.Jestem zwolenniczką używania primera, bez tego mój manicure sie nie obejrze. Primer to jest odtłuszczacz.



 4.Baza- kiedyś nigdy jej nie używałam ale teraz to must have, lakier nie odpryskuje ani nie odpada z płytki paznokcia. Baze utwardzamy w lampie UV 120' a w LED 30'.



5. Nastąpił czas na kolor, nakładamy 2-3 cienkie warstwy i za każdym razem utwardzamy w lampie.



6. Kolejnym etapem będzie nałożenie topu i ponowne utwardzenie w lampie.

7.Ostatnim krokiem będzie odtłuszczenie paznokci cleanerem.






I gotowe! proste prawda?:)


  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo przydatny post. Piękne są twoje paznokcie, śliczny kształt.
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń