november- update

poniedziałek, listopada 27, 2017

Cześć i czołem! Wracam do Was po miesięcznej przerwie od blogowania, niby krótko ale jednak ponad miesiąc bez żadnego posta? No tak nie może być, jako iż w moim życiu wiele się nie dzieje, nie będę dodawała za każdym razem nudnych postów o swoim życiu, tylko zaczynam serie #cosieczyta, #DIYemi oraz testy różnych kosmetyków.
W serii #cosieczyta będę recenzować książki, które czytałam, nie zawsze będą to opinie pozytywne. Od dobrych kilku miesięcy moje życie składa się z czytania książek, kiedyś lubiłam ale nie robiłam tego jakoś wystarczająco często. Dzisiaj przed tym byłby już na blogu jeden post z recenzją książki "13 powodów" ale za każdym razem jak go dodawałam to wyskakiwał jakiś błąd, aż w końcu post samoistnie się usunął i treść przepadła, ale w ciągu najbliższych dni spodziewajcie się takiego posta :)

#DIYemi to będzie seria z DIY, które ja polecam, przede wszystkim będą one związane z pielęgnacją twarzy, włosów i całego ciała

Kolejna seria to będzie najzwyklejszy test kosmetyków, możecie pisać w komentarzach nazwy kosmetyków które mam przetestować.









Zegarek- Timex
Katana- Levis
Koszulka- Levis
Naszyjnik- H&M


kontakt: emila.migdalska@interia.pl











  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze