hello guys- a new stage in life

wtorek, lutego 20, 2018

Cześć wszystkim. Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem, będzie dosyć krótki lecz bardzo ważny dla. Jak widać po tytule można wnioskować, że będzie on o nowym etapie mojego życia, który w połowie zacznę już teraz a reszte w wakacje prawdopodobnie.
A więc, zmieniam swoje dotychczasowe podejście do języka angielskiego, zdałam sobie sprawę, że jeżeli chce zwiedzić cały świat to muszę biegle mówić po angielsku, dlatego jako forma przygotowawcza będę pisała posty w dwóch językach, jeden- w naszym ojczystym języku a drugi- po angielsku.
Drugim krokiem zmiany swojego życia- nowym etapem będzie nagrywanie na Youtube, ale to dopiero w wakacje po 18 urodzinach :)

____________________________________________________________________________

Hi everyone. Today I'm come to you with another post, will quite short but very important. As you can see from the title, you can guess, than will be about a new stage in my life,which halfway I will start now and the rest will be on holiday. And so, i change my thinking about English, I realized, that if I wants to visit the whole world I must speak English fluently.. I will write posts in two languages.

The second steps will be recording video on Youtube, but this is only in the holiday.




  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. bardzo bym chciała mówić biegle po angielsku, ale jeszcze długa droga przede mną ;) powodzenia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak, że rozumiem wszystko, ale moja znienawidzona gramatyka zawsze mnie blokuje, bo boje sie, ze ktos mnie wysmieje za akcent, za blad czy cokolwiek innego
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w tej samej sytuacji, jestem zamknieta w takiej bańce i bardzo boje się mówić po angielsku, ale mam nadzieje, że w końcu uda mi się wyjść z tzw.bańki :)

      Usuń
  3. Fajna zmiana z tymi językami :) Ja ostatnio staram się dużo więcej posługiwać językiem angielskim, ale póki co blog jest po Polsku. Też zamierzam zacząć nagrywać :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń