DIY- wspomnienia w słoiczku

niedziela, lutego 11, 2018

Od pewnego czasu myślałam, żeby w końcu sie wziąć aby zrobić serie DIY, bo kto nie lubi sam coś tworzyć? Na początek przygotowałam coś prostego i dosyć znanego, ale za to pomysłowego.
Mowa tutaj o słoiczku, do którego przez cały rok wrzuca się jakieś  swoje wspomnienia, przygody, nabrane umiejętności, jakieś lekcje z życia. Nawet te najmniejsze szczegóły, które chociaż na chwile sprawiły, że byliście szczęśliwsi niż zwykle.
A więc zaczynamy:

KROK 1:
Jest kilka opcji, można zrobić samemu taki słoiczek, bycie kreatywnym plusuje. Wystarczy jakiś fikuśny słoiczek i kawałek wstążki aby można było zrobić np. kokardkę. Ja w tym roku postawiłam na gotowca i kupiłam taki uroczy słoiczek ozdobny w PEPCO za dosłownie grosze. Od razu wpadł mi w oko, pasuje do wystroju mojego pokoju.








KROK 2:
Teraz wystarczy wyciąć z papieru (czy to białego, czy kolorowego-nie ma znaczenia, ważne aby Wam sie podobało) prostokącik i napisać na nim rok w trakcie którego będziecie zbierać swoje wspomnienia. Ja postawiłam na to aby przypiąć tą karteczkę spinaczem do wstążki co wygląda równie uroczo.



KROK 3: 
 ZBIERAJ WSPOMNIENIA!
Trzeci a zarazem ostatni krok to najzwyklejsze regularne wrzucanie do naszego słoiczka wszystkiego co sprawia, że jesteście szczęśliwsi.






 Proste, prawda? Banalne a bardzo pomysłowe. Nie mogę się już doczekać, aż koniec roku nastąpi i będę mogła powspomniać, każdy szczegół, każdą miłą sytuacje.

Podoba Wam się seria DIY? :D























  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze