pobyt w stolicy & jadłam sushi

piątek, lutego 09, 2018

Witaaajcieee moi kochani! 
Wydawałoby się, że nasza stolica jest na tyle znana, że już chyba każdy tam był. Otóż nie, jest jeden mały wyjątek, który nie był--> JA. Poważnie mówię, nigdy nie byłam w Warszawie (byłam dwukrotnie na lotnisku ale tego nie liczę). I w końcu nadszedł ten czas, wybrałam się do tego miasta całkiem sama.
Podróż  była całkiem długa, jechałam w jedną strone Polskim Busem i trasa trwała koło 5 godzin, lepiej było z powrotem, bo pociągiem i chyba 3,5h.
Co by tu wiele gadać, piękne miasto, wielkie, metro te sprawy. "Dlaczego taki post Emilka? Kogo to interesuję, że byłaś w Warszawie?" pewnie o tym myślicie w tym momencie.Więc rozwieje Wasze wszelkie pytanie i odpowiedź na te dwa pytania jest prosta i krótka- Uwielbiam podróżować, czy to  po polsce, czy po świecie, sprawia mi to wielką przyjemność. A że ten blog to pewna część mojego życia, to dlaczego by nie publikować tego właśnie tutaj?


 Zapraszam na przegląd kilku zdjęć prosto z Warszawy z których jestem całkiem dumna.












 Pierwszy pobyt w stolicy oraz po raz pierwszy jadłam SUSHI! Myślałam, że mi nie zasmakuje, bo jakoś za specjalnie nie przepadam za rybami ale zakochałam się w tym daniu od pierwszego ugryzienia, naprawdę, to był raj dla podniebienia.








  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze