postrzeganie świata & pewność siebie

wtorek, lutego 13, 2018

  
Hej pysie. Dzisiaj trochę się rozchorowałam, po ostatniej sesji której efekty wstawię między wierszami, ale za to naszła mnie potrzeba aby napisać coś na temat ostatnich miesięcy mojego życia oraz pewności siebie, jak sprawić aby być osobą pewną siebie.




Najpierw może zacznę od tego, że kilka miesięcy temu poznałam osobę, która mnie odmieniła o 180 stopni, wydawałoby się to niemożliwe, ale jednak. Kiedyś postrzegałam świat jako zabawę, nieustające problemy i wydawało mi się, że cały czas pod górkę. Nie traktowałam tego co mam lub miałam na poważnie. Uważałam, że bycie poważnym w wielu kwestiach to totalna bzdura.
Nigdy bym nie pomyślała, że jedna mała istotka tak wpłynie na moje myślenie, na postrzeganie świata, życia oraz..miłości. Jestem tej osobie bardzo wdzięczna.
 





Miłość?- cóż to takiego? Miłość to stan, w którym jesteśmy w stanie oddać wszystko, rzucić się w ogień aby druga osoba była szczęśliwa. Niekiedy wielu z Was zapewne nadużywa słów "kocham Cie". Otóż to. Jestem przekonana, że nie jedna istota pisze to z byle powodu i byle komu, a potem jest wielkie zdziwienie czemu te słowa straciły na znaczeniu, że nie powodują motylków w brzuchu oraz takiego prawdziwego szczęścia. Ja jeszcze niedawno należałam do takich osób, rzucałam słowa na wiatr, pisałam to osobom które na to ani trochę nie zasługiwały, przejechałam się na tym nie raz, aż w końcu ktoś  przemówił mi do rozumu i wytłumaczył jak sprawa stoi i co to jest ta cholerna miłość. To nie serduszka na fejsie pod zdjęciami, to nie komentarze na insta od ukochanej osoby, nie powtarzanie w kółko 'kocham cie' tysiace razy dziennie. Miłość to moment w którym pragniesz tylko i wyłącznie przytulić tą osobę i powiedzieć raz a porządnie (nawet jeśli by to miały być raz na kilka dni/tygodni) "kocham Cie" wiedząc że to w stu % szczere i prosto z serca. Każdy głupi potrafi powtarzać milion razy jedno i to samo, jakieś bezsensowne oklepane komplementy, wyznawanie miłości.
Więc zanim następnym razem powiesz komuś cokolwiek, wyznanie co czujesz, co myślisz- zastanów się sto razy, bądź pewny tego co chcesz przekazać.  Nikt nie lubi zbędnych nadziei, bo to może tylko zranić.



 Pewność siebie?

Jeszcze kilka lat temu na pewno stwierdziłabym, że jestem osobą niepewną siebie, nieznającą swoich wartości, swoich zalet. Każdy z nas jest wyjątkowy, na tym świecie nie ma drugiej takiej samej osoby jak TY. Te słowa niech będą takim kopniakiem, który sprawi, że będziesz z dumą pokazywał kim naprawdę jesteś i że znasz swoje wartości. Bo to jest podstawa do bycia pewnym siebie. Przyznać się teraz, kto nie raz myślał, że osoby pewne siebie to tylko te które są 'piękne'? W XXI wieku niestety wygląd spadł na pierwszy plan, osoby zakompleksione stają sie coraz mniej pewne siebie, bo uważają, że nie mogą być pewne siebie mając kompleksy. Fakt, kompleksy=mniejsza pewność siebie. Ale tutaj od razu nasuwa się temat, który poruszyłam w poście o kompleksach, a chodzi tutaj o nabranie dystansu do siebie, o zamienianie wad na zalety.
Nikt nie jest idealny! Nabierzmy dystansu do siebie kochani, obracajmy w żart swoje wady, wtedy na pewno każdy zauważy, że akceptujemy siebie w stu procentach i jeszcze zapunktujemy, ponieważ  posiadanie takiego dystansu do siebie i ogólnie do życia to naprawdę pozytywna cecha.




 Małym (a jednak dużym) kluczem do sukcesu w sprawie pewności siebie jest realizacja swoich marzeń.Bo co tak nie motywuje jak spełnione marzenie albo dążenie do nich?



 


 Pewność siebie to dobre rozwiązanie, ale nie można nigdy przesadzić w żadną strone, bo wtedy może to skutkować złym odebraniem tej pewności siebie przez rówieśników. Czasami warto siedzieć cicho i być nieśmiałym w pewnych kwestiach.





 Zawsze dążcie do bycia szczęśliwym, odsuwajcie od siebie osoby toksyczne, osoby które tylko rzucają Wam kłody pod nogi, spełniajcie się, kochajcie, bądźcie pewni siebie, znajcie swoją wartość.












zapraszam na mojego instagrama- emisi4

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. racja dobrze być pewnym siebie ale z umiarem, żeby nie przesadzić <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to napisałaś ☺ a zdjęcia są cudowne i chyba warte choroby ;)

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie to napisałaś.
    Teraz jestem inna niż kiedyś. Byłam nie pewna siebie i cicha. :) Ludzie się zmieniają.
    Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń