bye holidays,update & back to school

niedziela, września 10, 2017

hejkaa, pisze do Was oficjalnie uczennica 2 klasy liceum! Nie wierze jak ten czas szybko leci, niedawno byłam gimbusem, który zdawał egzamin gimnazjalny.. A tutaj już druga liceum, za niecałe dwa lata matura, za kilka miesięcy prawo jazdy, dorosłe życie. Nie potrafię sobie tego nawet wyobrazić. Ale nie ważne, teraz jest teraz, dorosłość dopiero za kilka lat.

Nie wiem czy zauważyliście, ale dodałam kontakt do mnie w opisie, więc jeżeli chcecie się ze mną skontaktować, w jakiejkolwiek sprawie, to śmiało piszcie, na końcu każdego posta będę dodawała również moje portale społecznościowe. 

 Pamiętam jak kiedyś, kiedy szłam do niższych szkół to moje zakupy szkolne wyglądały conajmniej tak, że wrzucałam do koszyka w sklepie wszystko, dosłownie wszystko co zwiazane ze szkołą (mimo,że wiekszość rzeczy jeszcze miałam z zeszłego roku, ale wkręcałam rodzicom, że tego nie mam:D) No kto tak nie robił? haha.  A teraz? Kupiłam tylko potrzebne zeszyty, kilka długopisów, plecak no i ubrania..tak ubrania, z tego nigdy nie zrezygnuje.


Koniec tematu szkoły, teraz trzeba jakoś powspominać dobre czasy wakacyjne, mały zdjeciowy update.











Dzisiejszy post raczej taki luźny, bez jednego konkretnego tematu, bardziej takie wszystko i nic. W komentarzach możecie pisać jakie posty byście chcieli u mnie zobaczyć oraz zadawajcie pytania do Q&A :)

 instagram- emisi4
snapchat-emiveb
twitter- emiisiia

  • Share:

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ale piękne te parasolki i róże ;3.
    Odwdzięczam się za obs.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia z wakacji! Ja również jestem w 2 liceum i nie wiem kiedy to zleciało :O

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Obserwuję! jelonkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak chodziłam do szkoły, też uwielbiałam kupować te wszystkie przybory haha :D
    Śliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. [Q&A] Jaka jest Twoja ulubiona książka, cytat oraz kto jest tw autorytetem? :)

    -> mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to samo z zakupami do szkoły haha :D Też zaczęłam 2 klasę, ale liceum ;)


    https://veerciaaax.wixsite.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz od października pójdę już na 3 rok studiów, w to dopiero nie chce mi się wierzyć. xD Czas leci nieubłaganie.
    Bardzo ładne wybrałaś zeszyty, a zdjęcia z wakacji mega. :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknełam na Twojego bloga i jest naprawde ciekawy, obserwacja leci :*

      Usuń
  8. Great post, I love you photos :D


    http://catherinehere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również rozpoczęłam naukę w 2 klasie liceum! :)
    W tym roku skromnie podeszłam do szkolnych zakupów.
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przpiękny mix zdjęć! Uwielbiam takie, szczególnie wakacyjne! Dałaś mi odrobinę słońca w ten pochmurny dzień ;) Ja jestem już w klasie maturalnej i faktycznie - masz rację z tym kupowaniem przyborów do szkoły ;) Ja zaopatrzyłam się tylko w zeszyty, zakreślacze, repetytoria maturalne i masę długopisów ;) A i tak już mi się dwa wypisały, haha ;) Powodzenia w szkole, kochana! Nie popełniaj mojego błędu i ucz się systematycznie, bo potem będzie mało czasu na powtórki! Tzymaj się cieplutko ;)

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! :*

    Obserwuję <3

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne zdjęcia ;) oczywiście obserwuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu kiedyś trzeba wrócić do rzeczywistości :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, widać że masz super wspomnienia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :) Powodzenia w szkole !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne zdjęcia! Niesamowite ujęcia! Życzę Ci, żeby ten rok szkolny minął tak jak sobie tego wymarzysz:) Obserwuję bloga:)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń