Ściana pełna wspomnień

piątek, lipca 14, 2017

Po długiej przerwie od blogowania czas wrócić.



Kto by nie chciał aby wszystkie (albo chociaż większość) najlepszych wspomnień znalazła sie na jednej ścianie? Dzięki wspaniałej stronie jaką jest projektogram niemożliwe stało się możliwe. Od pewnego czasu śledziłam tą stronę ale na początku nie byłam do końca przekonana czy będę z tych zdjęć zadowolona. Jednak pewnego razu po pełnym remoncie mojego pokoju, stwierdziłam, że chce zrobić ścianę pełną wspomnień. Byłam sceptycznie nastawiona do tych kwadratowych zdjęć, ponieważ większość fotografii była robiona snapchatem i bałam się o jakość wywołanych zdjęć.

Nigdy nie myślałam, że pomysł jaki miałam w głowie z tymi zdjęciami w roli głównej będzie tak świetnie się prezentował.


Plusy:
-świetna jakość
-szybka wysyłka
-ładne opakowanie
-przystępna cena


Mimo, że niedawno dokonałam tego zamówienia to już mam w planach kolejne bo chce zrobić jeszcze jedną ściane pełną wspomnień tylko w formie obrazu pełnego małych zdjęć kwadratowych.
Jeżeli tak samo jak ja mieliście wątpliwości co do tej strony to mam nadzieje, że je rozwiałam!:)




  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze